Van Klacht Naar Pluim? Vestia laat verontruste huurder (te) lang bungelen

19-09-2014 08:42

Reportage 1 http://www.metronieuws.nl/x/metro/2014/09/19/ADvrOYKPXtnuU/index.xml

Den Haag -



In de consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? beloont Ton Broekhuisen namens Metro bedrijven en / of instellingen, die een klacht hebben opgelost, (liefst) met een Pluim.

Case

De heer Nguyen (80 jaar / Den Haag) huurt sinds 20 december 2007 een woning bij Stichting Vestia Groep Den Haag. Zijn woongeluk wordt al jaren verstoord doordat twee van de zes radiatoren in huis ernstig zijn verroest. Hoewel hij Vestia hier al vele malen van in kennis heeft gesteld, blijft vervanging van de twee gewraakte radiatoren uit.



10 jaar geleden

Van Klacht Naar Pluim? Vestia laat verontruste huurder (te) lang bungelen



Add to Google

| More




Fatal error: Class name must be a valid object or a string in /home/112-nieuws/public_html/index.php on line 57